شستشوی چشم با آب مقطر

شستشو چشم با آب مقطر برای رفع خارش چشم مناسب است! چگونه با آب مقطر به مبارزه با خارش های چشم برویم؟ خواص ویژه ی آب مقطر از نظر شیمیایی و فیزیکی چیست؟

شستشوی چشم با آب مقطر

واقعیت این است که شاید این اقدام نادرست و استفاده از چای برای مدت کوتاهی قرمزی یا سوزش و خارش چشم را از بین ببرد، اما باید توجه داشت وجود ماده تئین در چای، باعث منقبض شدن عروق ملتحمه چشم شده و به طور موقت قرمزی چشم را برطرف می‌کند اما علی رغم این، عوارض زیادی را به همراه خواهد داشت. چرا که هر چه چای صاف شده باشد باز هم دارای پارتیکل‌هایی است که امکان دارد در صورت عفونت داشتن چشم، این پارتیکل‌های ریز وارد مجرای اشکی شده و عفونت ناحیه چشم را بخصوص در کودکان که از مجرای اشکی ضعیف‌تری برخوردار هستند به وجود آورد.

شستشوی چشم با آب مقطر می تواند تمام حساسیتها را از بین برده و شما نیز آنها را استفاده نمایید.

آب مقطر فوق خالص چشم را از تمام آلودگیها مبرا نموده و موجب می شود تا شستشوی مناسبی را به همراه بیاورد. این از فایده آب مقطر بوده که مشتریان فراوانی را به همراه آورده است.

آب مقطر چشم

نحوه استفاده از آب مقطر چشم

بهترین، سالم‌ترین و مؤثرترین روش شستشوی آب مقطر فوق خالص برای چشم است به این ترتیب که ظرفی مناسب را پر از آب کرده و با قرار دادن چشم‌ها در آن و چند مرتبه پلک زدن تلاش شود تا جسم خارجی از چشم بیرون آید و در صورتی که به این روش میسر نشد، لازم است به پزشک متخصص مراجعه شود تا اقدامات لازم صورت گیرد. اشک چشم حاوی تمام مواد مورد نیاز برای نگهداری چشم است و در صورتی که با وجود این مشکل برطرف نشد، باید به سراغ اقداماتی که مطرح شد، رفت.

قیمت آب مقطر استریل برای چشم

در این مقاله شما را به مرکز توزیع آب مقطر رهنمون می نماییم و تمام شیوه های مربوطه را یادآور می شویم و قیمت آب مقطر را مقرون به صرفه اعلام می داریم.

البته فروش ویژه آب مقطر بسیار رونق داشته است و همواره مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است.

استفاده از آب مقطر فوق خالص برای چشم حتما باید از نوع استریل باشد تا آلودگی میکروبی نداشته باشد.برای این منظور 2 نوع آب مقطر در نظر گرفته ایم:

  • آب مقطر صنعتی 1 لیتری استریل
  • آب مقطر صنعتی 3 لیتری استریل
  • آب مقطر چشمدر اینجا در رابطه با یکی از کاربرد های که آب مقطر دارد صحبت کردیم و دانستیم که برای چشم نیز مفید است و فوایدی را دارد اما دیگر کاربرد آن چیست؟ کاربرد آب مقطر برای گیاهان چیست؟ آیا از نحوه استفاده آب مقطر چیزی میدانید؟
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهدی خلیلی تیمور

راه های ارتباطی:

موبایل: 09129438730
ایمیل: Mehdi.kh2017m@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما