فروش فوری آب مقطر خالص

آب مقطر خالص با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش  فوری می رسد.واحد فروش ما آماده پاسخگویی و عرضه این محصول در حجم های مختلف می باشد.
آب های معمولی به دلیل وجود ناخالصی ها و املاح گوناگون،فاقد کیفیت لازم برای مصارف حساس و دقیق هستند وجود این ناخالصی ها باعث می شود که نتایج مورد نظر به دست نیامده و اشکالاتی در طی فرآیند رخ دهد. به همین دلیل باید از آب های خالص اشتفاده شود.

انواع آب خالص
آب های خالص شامل دو نوع عمده می باشد :آب تقطیر شده و آب مقطر دیونیزه.
آب تقطیر شده از طریق جوشاندن و سرد کردن مجدد بخارات آب بدست می آید.با تکرار تقطیر آب خالص تری تولید می شود. در این روش برخی از ناخالصی ها مانند سیلیس و برخی املاح ممکن است همچنان در آب یاقی بماند. از این آ بیشتر برای شست و شو و کارهای بیمارستانی استفاده می شود.
آب مقطر دیونیزه آبی است که فاقد یون بوده و یون های حلال درآب کاملا از آب گرفته می شود.این کار توسط دستگاه دیونایزر انجام می شود.این نوع آب برای استفاده در کارهای آزمایشگاهی و حساس صنعتی ایده آل می باشد.

فروش آب مقطر 
فروش انواع آب خالص از جمله آب مقطر دیونیزه و دوبار تقطیر به صورت فله و مظروف صورت می گیرد و متقاضیان گرامی می توانید هر حجم دلخواهی از محصول را سفارش داده و در همان روز تحویل بگیرید. برای سفارش محصول حتما یک روز قبل هماهنگی کنید.
جهت سفارش آب مقطر و یا اطلاع از قیمت محصول با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما