مجوز صادرات اسید کلریدریک صنعتی

مجوز صادرات اسید کلریدریک صنعتی با غلظت بین 30 الی 33 درصد جهت صادرات به کشورهای متقاضی آماده تحویل و خروج از تمام گمرمات کشور می باشد. همچنین صادرات اسید کلریدریک به عراق در حجم بالا انجام شده و این محصول در عراق آماده تخویل در تمام شهرهای این کشور است.

مجوز صادرات اسید کلریدریک

صادرات اسید کلریدریک به عراق

بازار عراق برای خرید و مصرف اسید کلریدریک، اسید سولفوریک و سود مایع و پرک و بسیاری از محصولات شیمیایی دیگر یک بازار کاملا مناسب است.هم اکنون صادرات اسید کلریدریک، اسید سولفوریک 98 درصد و دیگر محصولات شیمیایی به این کشور توسط ما و با انجام تمام تشریفات گمرکی و مجوزهای مورد نیاز انجام می شود.

مجوز صادرات اسید کلریدریکانواع مجوز صادرات اسید کلریدریک و اسید سولفوریک

  1. مجوز واردات
    اصلی ترین مجوزی که برای صادرات اسید کلریدریک و اسید سولفوریک نیاز است همین مجوز است که بدون آن عملا نمیتوان کاری انجام داد.بنابراین اگر این محوز را داشته باشید می توانید اسید را با قیمت مناسبتری در مرز تحویل بگیرید در غیر اینصورت اسید را با قیمت بالاتری در عراق به شما تحویل می دهیم.
    توجه داشته باشید که بدون مجوز واردات، فقط می توانیم اسید کلریدریک و اسید سولفوریک را در عراق و نه در کشور دیگری به شما تحویل دهیم. برای سایر کشورها حتما حتما باید مجور وادرات اخذ شود.
  2. مجوز صادرات
    مجوز صادرات اسید توسط ما اخذ می شود و خریدار هیچ دخالت و مسئولیتی بابت آن ندارد تمام هزینه های صدور مجوز و گمرک کردن اسید کلریدریک و سولفوریک به عهده ما می باشد.

مجوز صادرات اسید کلریدریک

مجوز صادرات اسید

اسید کلریدریک به دلیل اینکه یک ماده دو منظوره است،برای صادرات و واردات نیازمند مجوزهای قانونی است. این مجوزها آماده است و ما می توانیم این محصولات را برای صادرات به کشورهای منطقه گمرک کرده و در مرزهی خروجی ایران به شما تحویل دهیم.

اسید کلریدریکی که تولید می شود هم برای استان های دیگر ارسال می شود هم برای کشور های همسایه از جمله کشور عراق صادر می گردد.  شرکت آراد توانایی این را دارد که اسید کلریدریک با غلظت 32 درصد را از مرز ایران با قیمتی مناسب عبور دهد.

مجوز صادارت اسید کلریدریک

 


مجوز صادرات اسید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهدی خلیلی تیمور

راه های ارتباطی:

موبایل: 09129438730
ایمیل: Mehdi.kh2017m@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما